reklama

Prečo Zelenú Kávu?

Častá otázka naších zakazníkov, známych a priateľov. Prečo Zelenú Kávu ako mi pomôže? Schudnem keď ju budem piť? Ako často sa užíva? Ako chuťi? Ktorá bude premňa tá správna? Toto všetko sa Vám pokúsime zodpovedať v dnešom blogu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Zelená káva tento produkt sa na našom trhu pohybuje už dlhšiu dobu. My sme si ho všimli už dávnejšie, nakoľko nás jej efekt a účinnok veľmi oslovil rozhodli sme sa ho zaradiť do predaja na naších predajniach aj na našom e-shope. Sami sme ju, ale najprv na nás vyskúšali. Výsledok sa dostavil. Kávu som začala užívať v rámci svojej učásti v súťaži Jarnej Premeny do 50 rokov, ktorú som aj vyhrala. Takže Vám môžem povedať, že funguje a účinnok sa pri pravidelnom užívaní dostaví. 

 Je viacero foriem Zelenej kávy, ktoré môžete nájsť na našom e-shope - bylinkáreň u vladky. Jedná sa o vždy mletú klasickú kávu alebo arabicu alebo o instantnú kávu. Ďalej je Zelená káva vo forme kapsulí alebo momentálne ako novinka Zelená káva vo flaštičkách. Ja osobne som uprednostňovala kombináciu Zelenej kávy a Tabletiek Zelenej kávy. A dnes si svoju postavu udržujem pitím Zelenej kávy v kombinácii s flaštičkami Zelenej kávy. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Ako chutí? Podľa mňa a ľudí z okolia, ktorí ju uživajú chuti znesiteľne. Treba myslieť na to, že to čo je zdravé a pomáha ľuskému teľu nebude nikdy chutiť ako geneticky modifikované hranolčeky z macDonaldu alebo ako rezeň so šalátom. Ak vydržíte výsledky sa zaručene dostavia, viem to zo svojích vlastných skuseností. A ktorá varianta je pre Vás vhodná? Na našej stránke v rubrike Zelená káva nájdete všetky varianty a možnosti Zelenej kávy. Je iba na Vás či si radšej uvarite kávičku alebo ste zaneprázdnení a radšej upredsnostníte tabletky alebo teraz novinku Zelennú kávu vo flaštičke, či kombináciu všetkých spolu. Zelená káva sa dá u nás kúpiť aj iba ako 1 ks nakoľko sa nás ľudia pýtali, že by vyskúšali ako chutí a funguje tak sme pre Vás znížíli možnosť minimálnej objednávky na e-shope pod 5 €. Zelenú kávu môžete s menšími prestávkami užívať pravidelne. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Popri užívaní Zelenej kávy by ste mali chudnutie podporiť aj aktívnym životným štýlom. Cvičením, chôdzou, prechádzkami, turistikou, byciklovaním, korčulovaním, behaním. Alebo aspoň úpravou jedálnička. Nebojte sa nie je to až také hrozné, všetko sa dá zvádlnuť. Aj ja si občas doprajem ten rezeň so šalátom alebo dobrý zákusok, všetci sme len ľudia. A mňa jedlo láka presne ako aj Vás. 

 Takže toľko k tejto téme na teraz. Ak máte otázky alebo chcete víac info píšte do správy alebo do komentov aj Vaše skúsenosti. 

 Ja Vám všetkým prajem veľa šťastia v chudnutí :)

Vladka Andacka

Vladka Andacka

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Spolu-majiteľka obchodíku - Bylinkáreň u vladky a e-shopu www.bylinkarenuvladky.sk. Venujem sa bylinkám a konkrétnym zdravotným problémom Náš e-shop je zameraný na chudnutie a zdravý životný štýl. Predávame doplnky výživy na detoxikáciu a chudnutie. Sama sa venujem cvičeniu a tento rok (2016) som vyhrala súťaž - Jarná premena ženy do 50 rokov u Júliusa Karabinoša. V premene pokračujem vyvrcholením ročnej premeny v marci 2017. Som zástankyňa zdravého životného štýlu. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu